Силовий масляний залізничний трансформатор

Спеціальний пристрій, який використовується на залізниці для перетворення напруги. Він використовує олію (масло) як ізолятор і охолоджувач, що дозволяє впоратися з великими навантаженнями

Висока термічна стійкість

Електрична ізоляція

Довговічність

Масляні залізничні

Трансформатор ТМЖ

Масляні залізничні

Трансформатор ТМЖГ

Масляні залізничні

Трансформатор ОМЖ

Масляні залізничні

Трансформатор ОМЖГ

Зв’язатись з консультантом +380 67 382-64-68

Україна , м. Хмельницький, Проспект Миру 101Б

Найпопулярніші товари

Загальні відомості про силові масляні трансформатори для залізничного транспорту

Підприємство «Трансформатор сервіс» випускає трансформатори масляні двохобмоткові однофазні ПМЗ, ОМЖГ потужністю від 1,25 до 10 кВ ∙ А і трифазні ТМЖ, ТМЖГ потужністю від 25 до 1000 кВ ∙ А клас напруги 27,5 кВ, призначені для живлення споживачів електричної енергії системи енергопостачання залізниць.

Основними споживачами трансформаторів є підприємства залізничного транспорту, що займаються будівництвом, переобладнанням та ремонтом системи енергопостачання.

Трансформатори відповідають вимогам ГОСТ 11677-85 «Трансформатори силові. Загальні технічні умови », технічним умовам ТУУ31.1-31617591-002: 2010 «Трансформатори масляні двохобмоткові однофазні ПМЗ, ОМЖГ потужністю від 1,25 до 10 кВ ∙ А і трифазні ТМЖ, ТМЖГ потужністю від 25 до 1000 кВ ∙ А клас напруги 27,5 кВ ».

Умови експлуатації силових масляних трансформаторів для залізничного транспорту:

  • Висота установки над рівнем моря – до 1000 м;
  • Температура навколишнього повітря від мінус 25°С до плюс 40°С.

Короткий опис залізничних трансформаторів

Залізничні трансформатори випускаються на номінальну напругу первинної обмотки 27,5 кВ.

Номінальна напруга вторинної обмотки 0,4 (для трифазних) або 0,23 кВ (для однофазних).

Схема і група з’єднання обмоток У/Ун-0 (для трифазних) або 1/1-0 (для однофазних).

На вимогу замовника можемо виготовити трансформатори з іншим поєднанням напруг і різних конструктивних виконань (ТМЖ, ТМЖГ, ПМЗ, ОМЖГ і ін.).

Введення ВН і НН зовнішньої установки- знімні, ізолятори – прохідні фарфорові. При струмах понад 1000 А і вище на струмопровідні стрижні кріпляться контактні затискачі з лопаткою, що забезпечує під’єднання шини або кабельного наконечника.

Для вимірювання температури верхніх шарів масла на кришці встановлений термометр. Трансформатори потужністю від 400 до 1000 кВ ∙ А комплектуються котками.

Переваги використання залізничних трансформаторів:

  1. Надійність: Вони відомі своєю довговічністю і можуть працювати протягом тривалого часу без серйозного обслуговування.
  2. Ефективність: Масляні трансформатори є набагато ефективнішими на великих навантаженнях порівняно з сухими трансформаторами.
  3. Теплова витривалість: Завдяки використанню масла як охолоджувача, ці трансформатори можуть витримувати високі температури і продовжувати працювати навіть при перегріві.
  4. Гнучкість установки: Масляні трансформатори можуть бути встановлені як всередині, так і поза приміщеннями, що дає більше гнучкості при плануванні інфраструктури залізниці.
  5. Захист від корозії: Масло також допомагає захистити компоненти трансформатора від корозії.
  6. Підвищена електрична безпека: Масло допомагає забезпечити кращу ізоляцію між компонентами, що знижує ризик електричних проблем.

Сфери застосування масляних трансформаторів для залізничного транспорту

Масляні залізничні трансформатори широко використовуються в різних сферах залізничної системи. Деякі з них включають:

  1. Тягова підстанція: Вони використовуються в тягових підстанціях для забезпечення потрібної напруги для електричних локомотивів.
  2. Електрифікація залізниці: Вони також використовуються при електрифікації залізничних ліній, коли потрібно перетворити високу напругу з мережі електропостачання на більш низьку напругу для безпечного використання.
  3. Залізничні депо: У залізничних депо трансформатори використовуються для живлення ремонтних майстерень, освітлення, кранів та іншого обладнання.
  4. Сигналізація та комунікації: Масляні трансформатори використовуються для живлення систем сигналізації та комунікацій, що відіграють важливу роль у безпечній та ефективній роботі залізничної системи.
  5. Офіси та будівлі: У залізничних офісах та будівлях трансформатори можуть використовуватися для живлення електричних систем.

Маєте запитання? Ми готові вам допомогти!

Україна , м. Хмельницький, Проспект Миру 101Б